2013. április 29., hétfő

Bio kókusz mosogatószivacsról vélemény

   Először úri huncutságnak gondoltam a bio kókuszrost felhasználásával készült mosogatószivacsot, de aztán a kíváncsiságom erősebb volt, és kemény 200 Ft-ért beruháztam egy két darabos csomagra. Ez nem sok pénz, bár, ha belegondolok, hogy Vil.da szivacsból egy 9 db-os csomagot veszek alig pár forinttal többért, akkor mégis sok.

Bio kókusz mosogatószivacs, magyar termék (persze nem a kókusz) :)

   Lényeg a lényeg: teszteltem a kókuszos szivacsot. Kíváncsi voltam, hogy 
  • meddig bírja, mennyire bőrbarát,
  • mennyire habosítható fel vele a mosogatószer (na, maga a mosogatószer is megér egy külön bejegyzést...),
  • mennyire hatékony a kosz eltávolításában,
  • kényelmes-e használni, már csak az íves kiképzése és a nagyobb mérete miatt.
   Kár lenne több szót vesztegetni a témára, mint amennyire érdekes, szóval a végeredmény: nem nyert! OK, finomítok: egynek elmegy - de ahhoz azért mégis csak drága.

   Bővebben: 
  • néhány napig bírta elég jó állapotban, aztán a puhább oldala elkezdett elfogyni, pici darabok szakadtak le belőle, pedig igyekeztem, hogy ne akadjanak bele a hegyes evőeszközök,
  • a habosításban ügyes volt, de semmi átütő egy sima, új szivacshoz képest,
  • súrolni sem tud jobban, mint a Vile.a, bár tény, hogy nem nagyon van mit, mert előre be szoktam áztatni az edényt, ha makacs maradékkal van dolgom,
  • a hosszú ujjaim ellenére kicsit nehéz volt manőverezni ezzel a szivaccsal, de ez nyilván megszokás és idő kérdése, szóval csak emiatt még nem írtam volna le,
  • összességében azt mondanám, hogy apróbb bosszúságot okozott a használata - felejthető. :)
   KIEG. 08. 28-án: A másik szivacs még a mosogató alatt várja a bevetést azóta is, mert inkább a jól bevált márkát használom, az nem ad okot bosszankodásra - ennyi luxus nekem is jár. :)

   Te mivel mosogatsz? Kendővel? Szivaccsal? Szivacsos súrolókefével? Utóbbit hol lehet kapni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése