2013. április 6., szombat

Tisz(t)a szappan mosószappanként

   Bréking, bréking! Megszakítva a blog tervezett menetét, bemutatom a mai napom nagy fölfedezését! Sokan lesznek, akiknek nem újdonság, de aki eddig hiába keresett hagyományos, normális, természetes összetételű, vagyis káros anyagoktól mentes mosószappant, annak örömmel jelenthetem be, hogy létezik ilyen! Szappanból van a szappan, döbbenet, de manapság már ennek kell örülni. Íme:

Natúr mosószappan, összetevői: szappan, víz és glicerin

   Semmi felületaktív anyag, semmi parfüm... OK, az nem derül ki, hogy a szappan nevű összetevő konkrétan miből készült - üröm az örömben. :-/
   Épp csak megszereztem és hazahoztam, úgyhogy a tesztelése később következik. Elméletileg legalább annyit kell tudnia, mint a többi bolti mosószappannak, aminek alacsonyabb a szappantartalma és még szintetikus illatanyaggal is keverték. Titkon azért többet várok...
   Mosáshoz vettem egyébként, pontosabban folttisztításhoz, illetve időnként a kőporcelán padlólapot is szappanhabos szivaccsal szoktam felsúrolni, remélem, ez a darab még jobban beválik, mint az eddigi három másik márkájú.
   Teljesen véletlenül(?) láttam meg egy háztartási boltban, ahová pár havonta be szoktam nézni. Szerintem olcsó is volt, pláne a megkérdőjelezhető összetételű egyéb háztartási szappanokhoz képest, ugyanis a 20 dkg-os darabért 279 Ft-ot fizettem.
   Találtam olyan hatóanyag-elemzős oldalt, ahol évekkel ezelőtti hozzászólások is vannak ehhez a szappanhoz, a többség méltatja, van, aki mosakodáshoz is használta, és persze olyanok is akadnak, akiknek nem tetszett meg a használat során. Majd beszámolok én is, mire jutottam vele, illetve a szappan mire jutott a foltokkal. :)

   KIEGÉSZÍTÉS: kipróbáltam, működik, 40 fokon teljesen kiszedte a kék golyóstoll nyomát, és majdnem teljesen a neonnarancs sorkihúzóét, amit eddig többszöri mosással sem sikerült, pedig bedörzsöltem a rózsaszín zacskós, márkás folteltávolító szappannal. Most örülök. :)

   Te ismered már? Használsz egyáltalán mosószappant? Milyen szempontok alapján veszed meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése