2013. április 14., vasárnap

Napi 5 jó III. - varázslat péntekre

Gyors és szubjektív lista, kép nélkül, de hátha így is inspirálóan hat. :)
  • egyre olvasottabb a blog, több mint ezer megtekintést köszönhetek nektek , pedig még két hónap sem telt el az indulása óta, és egyetlen ismerősömnek sem szóltam róla, becsszó :),
  • online aukcióztam magamnak egy klassz neszesszert, filcből van és gombos és szürke és szép és ááá, és csak ötszáz forintba került, majd készítek képet róla, ha meghozta a postás,
  • szerintem gabonakávé-függő leszek, ha így folytatom, szóval nem folytatom így, de akkor is szeretem és kész,
  • itt a tavasz, előttünk egy egész hétvége, nem sáros már a játszótér, van időnk egymásra családilag,
  • krumplikrémlevest főztem, régen volt már, hétvégére is maradt.
   Nektek is volt jó a pénteki napban, igaz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése