2013. március 4., hétfő

Gondold újra! IV. - Régi kancsóból konyhai tároló - visszamenőleges varázslat tegnapra

   Hogy miért nem kancsó a kancsó, hanem késtartó? Mert a fala átereszti a folyadékot, sajnos. De mivel szép emlékek fűznek hozzá, és tetszik is, fel szerettem volna használni valamire, hogy szem előtt legyen. Eleinte fakanalak voltak benne, de erről letettem, mert jobban szeretem eltenni szem és por elől, amit csak lehet. Aztán Csemete cseperedett, és székre álló önkiszolgáló lett, így a fiókba is bejárása van, ami eleinte baj volt, mert ott tartottam a késeket. Adta magát a helyzet: a kések, a húsvilla és a konyhai olló ment a kancsóba, a pult hátsó sarkába, gyerekbiztos helyre. Továbbra sem szeretem, hogy bármiféle konyhai eszközeim szem előtt vannak, de azért előnnyel is jár: nagyon kényelmes és gyors a használatuk, ami fontos, hiszen naponta számtalanszor veszem elő valamelyiket.
   Ennyi csak. :) Megírni tovább tartott, mint kigondolni és megvalósítani együtt.

Régi kancsóból konyhai tároló, eszköztartó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése