2013. március 12., kedd

Gondold újra V. - Telefontöltős kosárból rendszerező - visszamenőleges varázslat szombatra

   Egy hónapja mutattam meg a nagy orgönájzing-láz hevében szerzett új kedvencemet, a telefontöltős kosárkát, amit gondolatban már a megvétel előtt elkezdtem másra használni, mint amire szánták, lévén, hogy a puszta látványából nem jöttem rá, mi is ez, csak azt tudtam, hogy akarom. :)
   Szóval mondhatni, hogy továbbgondolás helyett előgondoltam a tárgyat. Készítettem fényképeket, amik a valós és a blog kedvéért kitalált használatot is bemutatják.


Telefontöltős kosárból el-ne-felejtsem kilincsakasztó és fiókrendszerező

Telefontöltős kosárból fürdőszobai tároló, női rendszerező

   A kilincsakasztós képen látható vízóraállás-jelentő űrlapot ebből a bejegyzésből letöltheted.

   Mire használnád a kosárkát, ha épp nem telefontöltéshez?


   Ha tetszett a bejegyzés, véleményezd itt alul, kommentáld, és oszd meg másokkal is a tartalmat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése