2013. március 29., péntek

Hajvágás: hosszúból rövidet

   No, nem a tavaszi megújulás jegyében (amúgy is visszajött a tél, szóval...), hanem mert már vagy egy éve tervezgetem, és most végre megvalósul, ma elvileg levágatom a hosszú hajamat! Nagyigényű Csemete mellett egy óriási élmény lesz, saját ügyben lehet kimenőm! :) Ha jól sikerül az akció, hozom a fényképeket is. Itt vannak a képek! :)
   Hátha most megtalálom végre a saját hajstílusomat, a megfelelő fazont, amivel jól érzem magam, ami jól is áll, ami illik a személyiségemhez, és amit rendben tudok tartani egyedül, házilag, gyerek mellett. Létezik egyáltalán ilyen frizura?
 
Ez az, amit levágattam - nem hiányzik a hosszú haj

Levágattam: ez az új frizurám, a hullámok a sajátjaim, egy kis habbal

   Pár napja hordom, megvolt az első hajmosás is, és bár a hullámosság/göndörség megvan, - mert hát a sajátom, - de nem az igazi, mert nincs itthon hajhabom még, ugyanis nem voltam előre felkészülve sem a hajvágásra, sem habot igénylő frizurára.
   A jobb oldali aszimmetrikusságról a jövőben inkább lemondok. Összességében és egyelőre elégedett vagyok, de ez még mindig nem AZ a haj, ami én vagyok. Sebaj, gyorsan nő, és időm a kísérletezgetésre annyi, mint a tenger. :)

   Te szereted a hajadat? És a frizurádat? Magadtól találtál rá? Vagy ismerősöd a fodrász, aki jó szakember, és a személyiségedet felmérve dolgozott?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése