2013. március 8., péntek

Rendszerezés és rend a spájzban/éléskamrában - visszamenőleges varázslat szerdára

   Az orgönájzing-láz még tart, úgyhogy a kamrával párhuzamosan a spájz is szépül. Ez kényszer is, mert egyfelől szükségem van további helyre a polcokon, és ezt a megfelelő alakú és űrtartalmú tárolókkal kaphatom meg, másfelől telente meglepetésvendégeink szoktak érkezni, akik válogatás nélkül szeretnek enni,  ezért előlük el kell zárnom minden szerves anyagot (molyok :-/).
   Eddig így haladok:

Rendszerezett spájz/kamra, tetszetős száraztárolók

   Az üveges megoldással több gondom is volt:
  • semelyik polcon nem fért el két sor üveg egymáson,
  • bármilyen kiszerelésű tésztát vettem, sosem töltött meg két egyforma üveget, feszt be kellett ügyeskednem egy-egy kisebbet valahová,
  • így végül a kezdeti rendezett látvány is elmúlt.
   Meguntam, edénykeresésbe kezdtem a neten és újságokban, közben polcokat centiztem, tészták térfogatát méricskéltem. Aztán valahol találkozott ez a három, és hazahoztunk előbb két háromdarabos tárolószettet, aztán még egyet, így már kilenc van. Úgy tűnik, a legkisebbet tudom kihasználni a legjobban, kár, hogy egyenként nem lehetett kapni, ahol meg van hasonló, ott aranyáron.
   A legnagyobb száraztárolóval kihasználom a polc teljes magasságát, így kapásból felszámolhattam három azonos tartalmú befőttesüveget, mégis elfér kis alapterületen. Talán hihetetlen, de az alsó képen mennyiségre és fajtára nézve is több tészta van, mint a felső. Jippí, ez kell nekem!
   Jóóó, a címkék ideiglenesek. Mondhatni arra jók, hogy Csemetének legyen mit lekapargatnia. :)
   A rendszerezés folytatódik!

   Csatlakozol? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése