2013. február 5., kedd

Nyomtatható űrlap vízóraállás-jelentéshez

   Gondoltam, ha nekem hasznos lenne, akkor biztosan másnak is, így közzéteszem az alkotásomat: nyomtatható és kivágható táblázatokat készítettem a vízóraállás bejelentéséhez. Nem tudom, kinél hogy megy ez, nálunk kéthavonta olvassa le a szolgáltató a mérőórá(ka)t, vagy ha nem tudnak bejutni a lakásba, mert nincs otthon senki, az ajtóra kell kitenni a kért adatokat. Nekem épp ezek az adatok szoktak gondot okozni, mert sosem tudom fejből, pontosan miket kérnek, és nem szeretem mindig előkeresni a számlákat a fogyasztói azonosítók miatt, meg amúgy is olyan slendrián az a kis fecni az ajtóra ragasztva. Sok a bajom, ugye? :) De megoldottam a gondom, szerkesztettem helytakarékos bejelentőket, amin a szolgáltatónk által kért valamennyi adat szerepel. Évente elvileg csak hat űrlap szükséges a kéthavi leolvasás miatt, de nyugodtan lehet rontani a kitöltésnél, mert betettem két tartalékot. :)

Letölthető űrlap vízóraállás bejelentéséhez

   Remélem, hasznosnak találod. Ha így van, használd örömmel, és továbbítsd másoknak is elektronikus vagy már nyomtatott formában, aztán írd meg kommentben, hadd örüljek én is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése