2013. február 11., hétfő

Telefontöltés kényelmesen - visszamenőleges varázslat szombatra

   Milyen gyakran szoktad tölteni a telefonodat? És mennyi helyed van erre? Van a háznál benti állat vagy kisgyerek, akit fokozottan érdekel minden, ami madzag, és minden, ami megfogható, lerántható?
   Szeretettel ajánlom figyelmedbe pénteki szerzeményemet. Amint megláttam, tudtam, hogy kell nekem belőle, lehetőleg minél több, még akkor is, ha első ránézésre fogalmam sincs, mire szolgál, mert ötletem már azonnal volt a hasznosítására. Aztán megláttam a címkéjét, és megint a homlokomra csaptam, hogy persze, hát nincs új a Nap alatt, és milyen találékony embertársaink vannak. Ennyi szócséplés után íme az új kedvencek egyike, már aktív használat közben.

Konnektorba illeszthető kosárka telefontöltéshez

   Két nagyobb telefon is kényelmesen elfér benne egyszerre. A legmagasabb helyen, a fülénél 12 cm magas. Nálunk hatalmas szolgálatot tesz, ennyit az első használat után is látunk: 
  • kisgyerek van a háznál, ezért ez a dupla konnektor az egyetlen hely, ahol tőle kellően biztonságos magasban tudunk telefont tölteni,
  • viszont ennek a konnektornak a közelében nincs lerakófelület,
  • gyakran előfordul, hogy két telefont kell egyszerre tölteni.
   Kapásból négy darabot vettem belőle, mert csak 300 Ft volt darabja! Azt sajnálom, hogy más színben nem volt. :-/

   Hogy tetszik? Ismerted ezt a terméket korábban? Ha már használtad, bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése